Okei, siis tänään me lähdettiin mun pikkusiskon, vanhempien ja koirien kanssa Kolille.

Lähdettiin aamulla n.8.00 ajamaan Hämeenlinnasta kohti Joensuuta ja siellä käytiin kaupassa ja näin yhden vanhoista kavereistani ekaa kertaa puoleen vuoteen ja voin sanoa että itku tuli kirjaimellisesti silmään :'( mutta oli silti tosi kiva nähdä pitkän ajan jälkeen. Joensuusta matka jatkui Kontiolahdelle käymään mummolla ja sittenpä sieltä päästiin lähtemään n.2h olemisen jälkeen lähdettin Kolille ja nyt kun täällä ollaan niin ei voi muuta sanoa kuin että on ehkä paras mökki missä oon ollut pikään aikaan. No viimeks kun olin jossain joululomalla tai hiihtolomalla niin oltiin Tahkolla vuonna 2008 et siitä on tosi pitkä aika niin nyt on kiva kun on jossain mutta se on samalla tosi outoo kun  ei vietäkkään joulua tutussa kodissa ja koko perheen kesken (eli mukaan lukien mun isosisko, mun siskon lapset ja siskon kihlattu).  Ja kuuntelin matkalla omaa spotify listaani "nina_emiliaa - favs", tottakai niinkuin aina kaikilla on omat lempparinsa omassa tai jonkun toisen listassa ja mun listalla parhaat biisit on: Nikke Ankara-Rullaa, Robin-Ihan sama vaikka mokaa, Leevi and The Leavings-Pohois-Karjala, Matoma/Astrid S-Running out, Lovey James-Fight song, Antti Tuisku-Peto on irti ja kaikki muutkin Antin biisit, koska Antti on ihana<3  Toivotan kaikille hyvää lomaa ja joulua! ;)

♥: Ninski